اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس
زندگی ساختنی است نه ماندنی... بمان برای ساختن... نساز برای ماندن......








همچو باران باش.....رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن......








نمی دانم هر دفعه که می بینمت ...تو زیباتر می شوی یا من عاشق تر......







اگر امروز خواستی و نتوانستی ...معذوری....اما اگر روزی توانستی و نخواستی.....منتظر روزی باش که بخواهی ولی نتوانی........






اگر در رودخانه ی زندگی صبرت ضعیف باشد....هر تکه چوبی مانع عظیمی بر سر راهت خواهد شد.....







اگر در رودخانه ی زندگی صبرت ضعیف باشد....هر تکه چوبی مانع عظیمی بر سر راهت خواهد شد.....








عشق می بارد
بیا بدویم در باران
تو تا ...
ته کوچه های دلم
من تا ...
زیر رنگین کمان چشمانت








نه ...

حرفم نمی آید

فقط ...

فقط دلم می خواهد

همین حالا

چقدر

در آغوش بفشارمت

بدان سان

که گلاب از گل می گیرند

و در صدای نبض تنت

گم شوم مثل یک شبنم

در تو به توی عطر پیرهنت

و دلم ...

دهان به دهان دلت

تو را نفس بکشد

در هوای خیس دلتنگی

نه ...

حرفم نمی آید







کاش ...

تو بودیُ باران بود

من می دویدمُ

بی هوا ...

به شانه ات می خوردم

و بی تامّل

تو را ...

در آغوش می گرفتم

که به چشم هایت بگویم

دوستت دارم !










تنگ که می شود دلم

موج موج

تو را

در ساحل من

می ریزد










باران ...

خوب می داند

رنگین کمان

تقلید چشمان توست

در آفتاب لبخندت



نگاهم کن

سرخی گونه هایم

فرش قرمز

رؤیاهای توست











آنقدر به من نزدیکی

که تنهایم !

کمی دورتر بایست

ببینمت







لبت

با من حرف می زند

و من

به چشمانت

گوش می دهم

کمی

بلند تر از صدایت

نگاهم کن




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت